برای اینکه بدانید چه نوع تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است در مرحله اول باید بررسی کنید که شغل شما چیست و چه ارزشی را به مردم ارائه میدهید. مهمترین مطلب برای بازاریابی چریکی یا پارتیزانی ارائه ارزش های محصول شما در معرض دید است.
فرض کنید شما فروشنده لوازم خانگی هستید و در حال حاضر میخواهید یک جارو برقی را تبلیغ کنید. ارزش این نوع از لوازم خانگی مکش دستگاه جارو برقی میباشد پس باید بر روی این نوع ارزش تبلیغات کنید مثلا در یک خیابان یا بزرگراه یک جارو برقی بزرگ که یک وسیله را که تکان دادن آن به سختی ممکن است را به درون خود کشیده است. و یا درون یک جارو برقی را نشان دهید که وسایل سنگین که غیر قابل تکان دادن است را درون خود جای داده.
اجرای بازاریابی پارتیزانی میتواند تاثیر زیادی بر روی احساسات و عواطف مردم داشته باشد. شما میتوانید با نشان دادن محصولات خود در قالب های مختلف و بررسی ویژگی های آنها با اشکال مختلف یک نوع بازاریابی ویژه را تجربه کنید تا در مورد برند شما صحبت شود. البته که به این نوع بازاریابی بازاریابی دهان به دهان میگویند اما در نظر داشته باشید که هنگامی که شما یک تبلیغات خاص و ویژه برای یک برند انجام میدهید و باعث تعجب مردم میشوید این خود برای مردم ایجاد یک نوع بازاریابی دهان به دهان میکند که مشتری ها از برند شما برای یکدیگر صحبت میکنند.
ممنونم که تا آخر این مقاله با ما بودید. نظرات سازندتون رو برای ما زیر همین مقاله بنوسید تا مطالب بهتری رو براتون بتونیم انتشار بدیم
افزایش آمار جراحات ناشی از کاربرد موبایل با بیشتر شدن محبوبیت این گجت ها
موتورلا وان هایپر دوازدهم آذر معرفی میشود
https://www.bartarinha.ir/fa/news/932642/۱۰-بازی-ویدئویی-پرفروش-تمام-دوران
آزرا پوست انداخت؛ رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیسلیفت
قاب گوشی مهمترین لوازم جانبی های موبایل است