حدود ۵۰۰ میلیون تن در سراسر دنیا، یومیه از استوری اینستاگرام کاربرد می‌کنند (که این شماره هر دقیقه در حال افزایش است). استوری علاوه بر اینکه روش هیجان انگیزی برای پیوستگی با خانواده و رفقا است، فرصتی منحصر به فرد به برندها و بیزینس‌ها ارائه می‌دهد تا پروا مستقیم مخاطبان را به خویش جلب کنند.

 

استوری اینستاگرام

 

اما برای این شغل باید از کجا آغاز کرده و چگونه محتوای جذابی برای استوری تولید کنید؟ پاسخ این سوال را می‌توانید در این نوشتار پیدا کنید، چرا که از رسیدگی ۱۵۰۰۰ استوری اینستاگرام مربوط به ۲۰۰ برند نامدار به دست آمده است.

 

اگر قصد برونسپاری تولید محتوا یا مدیریت اینستاگرام خویش را دارید می‌توانید از خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال لاوان بهره‌مند شوید. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید.

 

۱) تعداد بهینه استوری‌های به تعقیب هم، هفت عدد است

به اشتراک قراردادن یا بسیار یا مختصر محتوا مدت‌هاست که مورد بحث واقع شده است. بعضی از برندها گزارش داده‌اند با ارسال پست‌های اغلب در شبکه های اجتماعی نتایج مثبتی گرفتن کرده‌اند، در حالی که بعضی از این شغل نتیجه عکس گرفته‌اند. به همین انگیزه ما تصمیم گرفتیم تا با بررسی داده‌ها، به مقدار بهینه‌ای برای شمار استوری دست پیدا کنیم.

 

نرخ تکمیل نمایش Completion rate تعداد دفعاتی را اثر می‌دهد که استوری شما از پیش درآمد لغایت ته دیده شده است. در این نمودار مشاهده می‌کنید که با بالا رفتن تعداد استوری‌ها، نرخ تکمیل نمایش تفریق می‌یابد. فلذا شمار هفت استوری شماره نرمالی محسوب می‌شود و با قراردادن یا شمار بیشتر، نرخ تکمیل تفریق زیادی پیدا می‌کند.

 

استوری اینستاگرام

 

همانطور که نگریستن می‌کنید بعد از استوری هفتم، نرخ تکمیل به پایین‌تر از ۷۰ درصد می‌رسد. البته به این نکته نیز پروا کنید که ساعت گذاشتن استوری در میزان نمایش و نرخ تکمیل آن تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر این با توجه به نوع و مدت زمان استوری هم ممکن است نتایج متفاوتی اخذ شود. پس اطلاعاتی که از برند خود در این گویه دارید را نیز در کناره این شمردن و ارقام قرار دهید لغایت به بهترین نتیجه ممکن برسید.

 

نکته جالبی که در این دیاگرام هستی دارد این است که وقتی تعداد استوری از شماره ۲۰ اغلب می‌شود، شما همچنان درحدود ۵۵ درصد نرخ تکمیل داشته و با افزایش آن به تعداد ۲۵، حتی نرخ تکمیل کمی افزایش پیدا می‌کند. این موضوع بیانگر این است که درگیر کردن مخاطبان اگر به میزان بسیار انجام شود، درنهایت به نتایج نکویی پایان می‌شود.

 

۲) بهترین موعد برای گذاشتن استوری اینستاگرام، بیرون از ساعات کاری است

با پروا به اینکه بسیاری از برندها کوشش زیادی می‌کنند الی محتوای جذابی در استوری‌ها ارائه دهند، به دنبال راهی هستند تا این استوری‌ها را به ماکزیمم کسان نمایش دهند. فاکتورهای بسیار زیادی در الگوریتم نمایش استوری اینستاگرام تاثیرگذار است، ولی در این بین سررسید گذاشتن استوری کماکان نقشی پررنگ را ایفا می‌کند.

 

در دیاگرام ذیل نگریستن خواهید کرد که چهار سررسید پربازدید استوری اینستاگرام، درحقیقت ساعاتی هستند که بیرون از ساعات کاری معمول در آمریکا محسوب می‌شوند.

 

استوری اینستاگرام

 

بر این بنیاد بهترین ساعات برای انتشار استوری اینستاگرام عبارتند از:

۴ الی ۶ صبح

۸ لغایت ۱۰ صبح

۱۲ لغایت ۲ پس از ظهر

۸ لغایت ۱۰ پس از ظهر

درواقع می‌توان به این شکل نتیجه گرفت که در تایم پیش از رفتن به سرکار، در زمان استراحت و نهار و همینطور بعد از سپریدن پیشه افراد اکثریت از استوری‌ها بازدید می‌کنند.

 

۳) تعدا محتوای بیشتر به افزایش تاثیرگذاری و بازدید بی همتا ته می‌شود

با توجه به اینکه نمایش  استوری اینستاگرام بعد از ۲۴ ساعت متوقف می‌شود، برندها باید دائما در پی تولید محتوای جدید و به روز به عنوان استوری باشند.

 

بر اساس داده‌هایی که ما جمع آوری کردیم، هرچه تعداد محتوا اغلب باشد، درنهایت تاثیرگذاری Impression و بازدید بی همتا Reach بالاتری خواهد داشت.

 

شرکت دیجیتال مارکتینگشرکت دیجیتال مارکتینگ

 

ما عموما به برندها پیشنهاد نمی‌کنیم که انتشار استوری را در حجم بسیار زیاد انجام بدهند، ولی اکنون با بررسی داده‌ها نگریستن کردیم که بیشتر شدن شمار استوری‌ها به بالا رفتن میزان تاثیرگذاری و بازدید منحصر به فرد منجر می‌شود.

 

۴) نرخ تکمیل نمایش Completion Rate نسبت به سال‌های قبل افزایش مکشوف است

اگر صفحات فعال در اینستاگرام را به چهار بخش برند و بیزینس Brand، سرگرمی Entertainment، رسانه Media و ورزشی Sports دسته کنیم، به اطلاعات جالبی دست پیدا می‌کنیم که در جدول ذیل مشاهده خواهید کرد:

 

شبکه های اجتماعی

 

نکته جالب توجه در این جدول آن است که به طور همه نرخ تکمیل نمایش Completeion Rate در سال ۲۰۱۸ نسبت به سنه ۲۰۱۷ در حدود ۱۲ درصد افزایش مکشوف است. این در حالی است که متوسط سررسید استوری‌ها تفریق یافته است. این داده‌ها به ما نشانه می‌دهند که توجه مخاطب به تماشای استوری در عرض یک سال افزایش چشمگیری داشته و این مساله باید به طور ویژه در استراتژی تبلیغات برندها باره توجه پیمان بگیرد.

 

۵) میزان متوسط انتشار استوری برای صفحات گوناگون به چه شکل است؟

در تصویر زیر به تفکیک خواهیم دید که صفحات مختلف در اینستاگرام چه میزان استوری در ماه منتشر می‌کنند:

 

شبکه های اجتماعی

 

اکانت‌های ورزشی در اینستاگرام از نظر انتشار استوری در رتبه آغاز قرار دارند، ولی برندها و بیزینس‌ها با انتشار ۸٫۷ استوری در ماه رتبه فرجام را به خویش گزین کردن داده‌اند.

 

ما هنوز در موقعیتی قرار نداریم که به صورت روزانه شاهد انتشار استوری اینستاگرام توسط برندها باشیم، ولی می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که با پروا به افزایش همکاری مخاطبان با استوری‌ها، در آینده‌ای کم و بیش به این هدف خواهیم رسید.

 

۶) بهترین محتوایتان را به عنوان نخستین استوری پیمان دهید

بررسی بیش از ۱۵ هزار استوری نشان عدل شمار بالایی از کسان درست بعد از رویت نخستین استوری، از قسمت استوری صفحه شما خارج می‌شوند.

 

استوری اینستاگرام

 

استوری شما چه در رابطه با تخفیف محصولات باشد، چه پشت صحنه کسب و کارتان و یا محتوای جذاب و تعاملی، در هرصورت سعی کنید بهترین و باکیفیت ترین محتوای خود را به عنوان اولین استوری کاربرد کنید الی مخاطبان به دید ادامه استوری‌ها مشتاق شوند.

 

برای مثال Airbnb در پیش درآمد تقسیم کوچکی از محتوای خود را با یک راهبری حقیر در استوری نخست خویش ارائه کرد تا پروا مخاطبان را جلب کند. سپس به بازبینی در استوری‌های بعدی سوال خود را مطرح نمود.

 

استوری اینستاگرام

 

۷) از محتوای ساده در استوری‌ها کاربرد کنید

در حال حاضر اینستاگرام احد از پرمخاطب‌ترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که هر روز کسان اکثریت از قابلیت‌های گوناگون آن از آنگونه استوری بهره‌گیری می‌کنند.

 

بهترین سرنوشت استفاده از استوری این است که محتوای شما در این بخش لازم نیست پیچیدگی خاصی داشته باشد. یک عکس یا طرح ساده با نوشته کوتاهی بر روی آن، کافیست تا استوری شما توسط بیننده دیده شود.

 

در اینجا نمونه‌ای از استوری‌های برند The North Face را تماشا می‌کنید که با عکس و چند کلمه نوشته ساده بر روی عکس، به انتشار استوری اینستاگرام می‌پردازد.

همه چیز در مورد رازهای استوری

استوری اینستاگرام

 

۸) از اطلاعات آماری صفحه خودتان به بهترین نحو کاربرد کنید

داده‌های آماری که در این مقاله تماشا کردید تنها بخشی از اطلاعاتی است که شما باید در فرآوری محتوای استوری به ان‌ها توجه کنید. اگر می‌خواهید دقیق‌ترین اطلاعات را در این زمینه داشته باشید، باید به طور منظم فاکتورهای پیوسته با استوری را در  صفحه خود بررسی کنید تا با جمع آوری این نتایج به نتایج بهتری برسید.


akhbar tecnolozh8 استوری ,  ,اینستاگرام ,محتوای ,نرخ ,تکمیل ,استوری اینستاگرام ,نرخ تکمیل ,در این ,  استوری ,اینستاگرام   ,انتشار استوری اینستاگرام ,تکمیل نمایش completionمنبع

افزایش آمار جراحات ناشی از کاربرد موبایل با بیشتر شدن محبوبیت این گجت ها

موتورلا وان هایپر دوازدهم آذر معرفی می‌شود

https://www.bartarinha.ir/fa/news/932642/۱۰-بازی-ویدئویی-پرفروش-تمام-دوران

آزرا پوست انداخت؛ رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس‌لیفت

قاب گوشی مهمترین لوازم جانبی های موبایل است

جهانی شدن اکوسیستم استارتاپی مصر به کمک اهرام ثلاثه

6 ویژگی منحصر به فرد "اپل واچ" جدید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثبت شرکت شرکت لاستیک کومهو ناب فایلز خرید و فروش آنلاین شیر برقی پنوماتیک آمادگی کنکور99 با ونوس قالی ایرانی evelynpmjstk1 Netz خرید انواع بارکد خوان هانی ول گلیو اجناس فوق العاده