به خاطر دارم که چند وقت قبل قرار بود چندی نیروی فروش برای یک کمپانی استخدام نماییم و هشدار نیز ارائه کردیم، بیشتر افرادی که مراجعه می کردند اصلا شناختی نسبت به اینکار نداشتند، از روی بیکاری و خفگی حیات می خواستند وارد شوند و یا حتی یک کتاب هم در این حوزه مطالعه نکرده بودند. وقتی از آنها سوال می کردم که یک نیروی فروش باید چه خاصیت هایی داشته باشه کل از خوب گفتگو کردن و روابط عمومی گفتگو می کردند، که واقعا اصلا کافی نبود. همانطور که در بالا اشاره کردم باید با دید مفتوح و با کمال میل وارد این حوزه شوید، در غیر این چهره موفقیتی نخواهید داشت.

 

دشواری ویزیتور بودن:

 

کم نیستند کسانی که ویزیتوری را شغلی ساده و دم‌دستی در نظر می‌گیرند.حتی بسیاری از آن‌ها که بر تفاوت بازاریاب بودن و ویزیتور بودن تأکید دارند، اندیشه می‌کنند با این کار، تکاپو و حرفه‌ی خود را از ویزیتورها جداسازی می‌کنند.

 

این در حالی است که ویزیتوری، چیرگی بسیار می‌خواهد و چالش‌هایی دارد که حتی گاهی اوقات، در موقعیت‌های آنسان که پیداست پیچیده‌تر فروش وجود ندارد.

 

از آن‌جا که برگزیدن ویزیتور در رهنمود فروش بسیار محدود است (معمولاً نه در بها دست بازی دارد و نه در شرایط پرداخت و مواردی مانند این‌ها) و عملاً از طرف شرکت به او تکلیف شده که محصولات خاصی را بفروشد، ویزیتور بودن به چیرگی ارتباطی عالی و توانایی بالا در مذاکره دربایستن دارد.

 

همچنین نیرو رابطه سازی و ایجاد وابستگی عاطفی با مشتریان، بسیار مهم است و نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت یک ویزیتور دارد.

 

بریم سراغ مزیت های ویزیتوری

 

خب رفقا بسیاری از کسان کامیاب کار خودشان را از ویزیتوری ابتدا کرده اند و بسیاری از تجارب و موفقیتی هایی که امروز دارند را مدیون ویزیتوری خودشان در گذشته هستند. چراکه با ویزیتوری به صورت کاملا عملی همگی آموخته های خود را تمرین می کردند و از تمامی اخبار بازار، تغییرات، گرایش ها مشتریان، انگیزه ها خرید و عدم خرید و بسیاری موارد دیگر آگاهی کسب می کردند.

 

هر تصمیمی خرج ای دارد:

 

شما هر تصمیمی که بگیرید بهایی دارد و هزینه هایی دارید، باید با دیدن مفتوح تصمیم بگیرید و قدم در این حیطه یعنی ویزیتوری و یا فروش وارد شوید.

 

تمرکز اصلی بنده در این مقاله بر روی پیشه شریف ویزیتوری است و در مقالات بعدی در باره پیشه فروش هم و مدیریت فروش هم با شما صحبت خواهم کرد.

 

خب الان الان که تصمیم گرفتی وارد این شغل بشی میخوام راهبری کنم که چطور ویزیتور چیره دست و موفقی شوی.

 

اول از کل وظیفه ویزیتور چیست؟

 

ساده‌ترین تعریف برای وظیفه ویزیتور، این است که بگوییم کار ویزیتور، بازدید از محل مشتریانو اخذ سفارش کالا از آنان است.

 

بنابراین می‌توان گفت:

 

دست ویزیتورها، در بها گذاری و نیز شرایط تحویل محصول، آوش تک چندان مفتوح نیست و بر پای بست، آن‌چه از طرف واحد فروش شرکت به آن‌ها تکلیف می‌شود و هدف‌هایی که برای فروش در نظر گرفته می‌شود نسبت به گرفتن سفارش از مشتریان اقدام می‌کنند.البته ترغیب و متقاعدسازی مشتریان به خرید بر اساس ترجیحات شرکت نیز از آنگونه کارهایی است که معمولاً از ویزیتورها چشمداشت می‌رود.

 

با پروا به این‌که حوزه‌‌های بازاریابی و فروش، تفاوت بسیاری با هم دارند، به نظر می‌رسد بهتر است بازاریاب برای کسانی به پیشه رود که فعالیتی نزدیک‌تر به بازاریابی دارند.

 

آیا ویزیتورها صرفاً با مراجعه حضوری می‌فروشند؟

 

از آن‌جا که کلمه‌ی ویزیت به معنای بازدید است، اولین فرض بر این است که ویزیتورها، به بازدید مشتریان می‌روند.چنان‌ که بسیاری از ویزیتورها در صنایعی همانند صنایع غذایی،‌ پیوسته به فروشگاه‌های سطح شهر راز می‌زنند و از آن‌ها سفارش می‌گیرند.

 

اما امروزه، فروش تلفنی و پیوستگی ایمیلی و دیگر ابزارهای مشابه، در بعضی صنایع احتیاج به حضور را کمتر کرده است.


akhbar tecnolozh8   ,ویزیتور ,ویزیتوری ,بسیاری ,هم ,ویزیتورها ,است که ,بسیاری از ,ویزیتور بودن ,از ویزیتورها ,دارد  منبع

افزایش آمار جراحات ناشی از کاربرد موبایل با بیشتر شدن محبوبیت این گجت ها

موتورلا وان هایپر دوازدهم آذر معرفی می‌شود

https://www.bartarinha.ir/fa/news/932642/۱۰-بازی-ویدئویی-پرفروش-تمام-دوران

آزرا پوست انداخت؛ رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس‌لیفت

قاب گوشی مهمترین لوازم جانبی های موبایل است

جهانی شدن اکوسیستم استارتاپی مصر به کمک اهرام ثلاثه

6 ویژگی منحصر به فرد "اپل واچ" جدید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان اخبار ورزشی ، اخبار سراسری ، دانلود بخش کیک بوکسینگ سایت بزرگ رزمی کده دانلود سرا ارزانی هر چی که بخوای iranarc12 فروشگاه معرفی اجناس مرکز فروش پوستر سه بعدی ارزان کده